LÖRDAG

heeej snyggingar! ♥
jag tänkte börja lördagens inlägg med lite reklam för bloggar jag ofta läser
www.kissies.se
www.kenzas.se
www.saraadaraa.blogg.se
www.griimberg.blogg.se
www.johanssoncharlotte.blogg.se

min absoluta favorit är nog kissies, hon är bara bäääst!

igår kom amanda, charlotette, ebba, alma, fanny, emelie, carro, evelina och mathilda hem till mig. vi krökade, körde 12345678910111213, ugglan ocvh lamboooo! carro blev dygnrak som alltid, hahha man måste ju bara älska den tjejen. jag har också hitta världens bästa remixer, dom heter crookers remix och jag skämtar inte, dom är fetast. Vi dansade loss, drack och pratade! tjejer ni är bäst. senare runt 12 när alla gått hem utan evelina och amanda kom jonathan, patrik och titus förbi:D vi rökte vattenpipa och snackade:D fyfaaaan vad ni är skööööööna, jag skrattade så jag höllpå att dö. sen åkte dom hem runt 2-3. Då gickvi upp och satt på världens hemskaste film ''aurore'' vi somnade, och såg den på morgonen istället. amanda är ju bara för söt, hon grät igenom hela filmen så ringde hennes mamma och undrade om något allverlig hade hänt, hahahhahah! :D tack för en mysig kväll tjejer, ni är bäst.

nu ska jag käka ännu mer godis och pluggaaa
jag saknar min älsklings natha, kom hem förfan!
PUSS


Kommentarer
Postat av: mandyyy

tack för kvällen karin! haha den filmen var ju för fan den hemskaste jag har sett., den ser vi aldirg igen! hahaha

2009-03-01 @ 11:25:22
Postat av: sara

awe älskling! gulligt av dig!

Din blogg e fin!

2009-03-02 @ 18:09:29
URL: http://saraadara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0