ONSDAG

hej babes♥
idag ställde jag klockan på 07.00, men som vanligt råkar jag trycka av alarm i sömnen och vaknar kvart i åtta. då är de fan panik! skyndade att göra mig iordning och åkte till skolan kvart över åtta, jag hann:O helt galet eftersom jag typ är segast på morgonen! hur som, världens tråkigaste dag i skolan och jag fick inte ett piss gjort, satt bara och tänkte på han jag ska HA! haha, jag åkte hem och plugga i två timmar med mamma, hur gött som helst! men när vi gjort klart allt kom jag på att vi glömt två saker, men de löser vi imon!:) redovisning på fredag, kommer bli gött att ha de gjort. idag hade jag på mig flaggtröja, jeans och svart linne! orkar verkligen inte lägga upp bild, jag vet jag är lat. nu pratar jag med världens sötaste elin lööv på msn och känner att jag måste vara lite mer social.
PUSS♥♥♥

Kommentarer
Postat av: elin löövv

sötaste kariiiiiiiin :D

2009-02-18 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0