TISDAG

Hejsan änglar. ♥
idag vaknade jag 07.00 och gjord emig iordning och gick till skolan, helt sick vad jag var trött idag vet inte varför men jag gjorde absolut ingeting, samma sak när jag kom hem. Ikväll ska jag till gretchens kusin(som bor på en bongård, själv tror jag att fanny sätter på en get! ) med lite kompisar, vi ska kröka, käka godis och kolla på film :D sen kanske fest i fjärås! studie dag imon hur gööööttt är inte de liksom? då ska jag vara bakis och shoppa med pappa:D sen försöka plugga lite! nu ska jag glra migiordning.
jag längtar efter sommaren så mycket, till malta med amanda&ida som nu är bokat. 3 jävla veckor med er utan föräldrar, det komemr bli ett minne för livet, om vi äns kommer ihåg ngt! HAHA
hoppas jag vaknar av sooolsken imorgon!
PUSS, just tycker ni jag ska börja lägga in bilder på mina outfits?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska blirfefetetetettetkul:;:D:D:D:D

2009-02-24 @ 20:09:32
Postat av: Anonym

Yes, we want to se your outfits !

2009-02-26 @ 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0