TORSDAG

tjääna♥
nu sitter jag på pappas jobb och äter godis, macka och fil :) sjutk gott! jag gick hem frpn skolan idag eftersom vi hade EA i 3 timmar och jag jobbar inget då så jag var tvunge eftersom jag låg efter. Men jag har jobbat påriktigt bra och ligger i Ä N T L I G E N i fas. jag fick också veta att jag är ensam hemma hela helgen, gööööööööööööttt!!! imon ska jag skriva no prov, de suger verkligen. kommer faila totalt! men men whatever, satsar ändå bara på G! jag hatar Björn! nu ska jag fortsätta att plugga riktigt länge!
PUSS PÅ ER♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Ferrrererrererereeeee hos Karin, Me and Patten Dörrisar ffs.

2009-02-26 @ 23:11:36
Postat av: cj

heeej älskling! du gör lite reklam för mig på din blogg i utbyte mot att jag gör för dig ;) haha det e hårt i blogg branchen! BIG LOVE´(L)

2009-02-27 @ 18:56:42
Postat av: cj

min blogg http://johanssoncharlotte.blogg.se/

2009-02-27 @ 18:56:56
URL: http://johanssoncharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0