SÖNDAG

Hej på er allihoppa! ♥
Hoppas allt är bra med er, själv
är jag stressad. Har matteprov på tisdag som jag inte pluggat på,
dessutom en inlämning på en 8 veckors lång upgift som jag knappt
börjat på. Herreeeguud!? vadfan tänker jag med? Skolan är viktig, jag vet
men det finns ju roligare saker att göra. Ska verkligen skärpa mig jag ska ju gå ut 9an
med toppenbetyg! Mitt mål är
Sv: MVG
So: MVG
Ma: G
Eng: Vg
No: Vg
Slöjd: Mvg
Teknik: Mvg
Bild: Mvg
Mu: G
Hk: MVG
Idrott: Vg
bra va? :)

asså jag stör mig när folk hettsar som fan, typ pluggpluggplugg!
det ända som kretsar i deras hjärnor. För in i helvette, leeeeev medans ni kan!
du kommer säkert ändå inte bli de du tänker dig idag, i en framtid.
försök ta vara på varje dag som om den vore din sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0